Yagmurrr98 aynısını ben yaşadım 47 günlük bir anne olarak öyle düşünme bende aynı senin gibiydim hergün ağlıyordum sütüm geliyordu göğüslerimin ucu ysra oldu ememiyor zannedip mama veriyordum vermek istemiyordum sütüm geliyordu saatlerce memede kalıyordu sürekli uyuyordu yatağına koyunca uyaniyordu çok zorluklar çektim kendine ve sütüne güven sonra bı arkadaşımla konuştum dediki göğsünü sıktığın zaman süt geliyorsa sütun var demektir o günden sonra asla mama vermedim 15 gündür hiç bir şekilde ne mama verdim ne biberon gecicek bu gunler sakın biberona alıştırma ilk zamanlar alıştığı için aşırı zorlandım ben pisikolojim bitmişti kendim başardım ve bıraktım yenidoğan öyle habire emmek istiyor düşün uyandığı zaman 3 saat mememde kalıyordu emzikte verme bana dediler emzik ver rahatla yenidoğana verilmesine karşıyım ben açıkçası çünkü emzik emince pisikolojik olarak doyuyorlar bir ayını geçsin emzik ver ben şuan emziriyorum en fazla 20 dk sonra gazını çıkarıp emziği veriyorum yüzünden anlıyorsun Zaten sabret canım inanki aynis şeyler yaşayan biri olarak gecicek üzülme alisicaksin yavaş yavaş neyi istediğini anlıyorsun ❤️❤️benim etrafımda kimse yoktu tek başıma kafayı yemiştim 🌹🌹🌹sabret herşey gecicek 😍😍😍
Çığlık çığlığa ağlıyordu mesela mama verince direk uyuyordu oda biberona alıştığı için hızlı geldiği için ortalığı yikiyormus yoksa sütun yetmediği için değil daha en başındasin ben 30 gün mama verdim her gece bir kere bazen iki oldu ama sonunda başardım bebeğin daha küçükken basarbilirsin annesi🌹