Merhabalar sevgili anneler , kamu çalışanı olarak görev yapıyorum. 32.haftadan sonra çalışmayı düşünmüyorum, izne ayrılacağım . Bunun için de rapor almam gerekiyor mu ? Şimdiye kadar çevremdeki insanlar hep çalışabilir raporu aldılar . Bu yüzden bir bilgim yok . Yardımcı olursanız sevinirim. İyi akşamlar 🌆