Bebeginehasret benimde 2-3 gündür öyle geçen hafta cuma kontrolüm vardı her sey yolunda demişti doktorum ama gün içinde çok aktifim sürekli yatmıyorum ayaktayım islerim oluyo o süreçte 3-4 kere falan oynuyor tedirgin oluyorum ister istemez ama geceleri haraket yoğunlaşıyor cumartesi kontrolüm var soracağım doktoruma 😬
Bu arada 30+3. Haftadayız bizde