Her sey mukemmel giderken birden kalbimde daha doğrusu ritimlerinde gariplik hissettim.Ekg normal cikti ama 24 saatlik ritim holterinden ekstrasistol yani kalbin önden ve 2 tane atmasi gibi bir sey çıktı. Bebek ya da senin icin cok onemli degil dedi ama tüm gün oldugu icim beni cok strese sokuyor,hamileligimin keyfine varamiyorum ve tedavisi de yok geçici mi bilmiyorum..
Gebelikte ekstrasistol yasayan var mi?