Merhaba kızlar bende Pko var. Klomen+çatlatma iğnesi oldum. 11 Şubat iğne olduğum tarihti. İğne olduğum gün dahil 3 günü ilişki olarak değerlendirdik yani 11/12/13 şubatı. Bugün 11. Günüm galiba :) 6. günümden itibaren başlayan ve günden güne artan aşırı derecede şiddetli bel ve kasık ağrım var. Bide göğüslerim şişti ve ucuna dokunduğumda acıyor. Dayanamadım dün (10.gün) kan verdim sonucum 4 u/l çıktı. Hala İğnenin etkisi olduğunu düşünüyorum 12. Gün etkisinin gittiği söyleniyor bakalım sonuç ne olacak sizinle paylaşmak istedim.. Hepimiz için hayırlısı olsun umarım herşey gönlümüzce olur🙏