Esmaky Merhba kızlar normlde dogumum 2 mart ama dun agrım olunca hastnye gittm nstde sancm cıktı yarn kendı doktrmla görşcm sizce bu haftamı alır haftya kalırmı acaba
kuzeymomsss Esmaky Benim 4 defa 100e vuran sancılarım olmasına rağmen 2 hafta sonra almıştı doktorum, tabi sancılarımı hafiflettiler. Sancınız kaç çıktı?
Esmaky Babykalamar sezryanmı sizin benm sezryan sadece sancı olmuyor bende kasılma da bebek toparlanıyor ıkıncı gebelgm bu
mysweetbabyy Kubrabsyg45 csnim mesela senin 1 tane 100u bulmuş ama devamı yok mesela düzenli olursa 60 ve üzeri dogum sancısı diyorlar