Ben tüp bebekle hamile kaldım 🥰 mayısta yumurtam toplandı Eylülde transferim oldu bende kist oluştu hemde progesteron değerim düşmediği için 3 ay üst üste iğne yaptırmak zorunda kaldım. Normalde 1 adet sonrasına transfer oluyor kistiniz felan olmazsa