ayseeray1 Merhabalar,23 haftalık gebeyim,bebegim 10 gun önde olduğu için 75 ’lik şeker testi yapacak doktor, sizce ne yapmalıyım..
selinsmother ayseeray1 benimde 15 gün öndeydi 50lik yaptırdı bana tam 140 çıktı biraz dikkat et dedi ☺️ sende yaptırabilirsin
nidosh ayseeray1 gebelik şekerinden şüphelenmiş demek ki doktor. Gebelik şekeri olup da sonrasında kontrol edilmezse bebek kilosu öne geçiyor bu da erken doğuma ya da sezeryaa neden oluyor diye biliyorum. Tabi ki en iyisini siz ve doktorınuz bilir
Baharbade10 ayseeray1 yaptır benimde 10 gün önde bebeğim yaptırırım şeker çıktı, diyete başladım şeker düşmesi için bebek için riskli şeker olması , şekerin düşmezse insülins başlarsın dedi dr yemene içmene çok dikkat edeceksin , yaptırmakta fayda var derim