OEM Merhabalar yaklaşık bir haftadır kahve akintim var 6+5 günlük hamileyim progestron 200 mg fitil kullaniyorum.Gecsin artık korkutuyor.
beyzacmvrc OEM hiç geçmiyor ki benim baştan beri var 🙄 doktor normal diyo Gebelikte vajinal mantar çok oluyomus Bende fitil kullandım biraz geçer gibi oldu yine başladı Sarı ve kokulu değilse normal
OEM beyzacmvrc düşük teikesi var deidler sürekli yatıyorum WC harici kalkmadan ama bazen hiç olmuyo oh tam geçti diyorum bı bakıyorum pecetede var kese ve bebeği gördüm fakat kalp atışı henüz duyulmadı siz kaç haftada duymustunuz kalp atışını?
beyzacmvrc OEM akintinin düşükle alakası yokki benim bildiğim kanaman falan varsa veya kesenin etrafında kanama alanı gordulerse ondan yat demiştir
OEM beyzacmvrc geçen cts kanama oldu acile gittim düşük tehlikesi demeleri bundan.kahve alıntı ogundur geliyo.ustsktan çıkmıyorum ams hala geliyor.bi Dr düşük olabilir iyzden kahve akinti dedi hastanede ki Dr kahve akinti normal korkma dedi
beyzacmvrc OEM hmm kahve akıntı olduğunu okumamisim ben Normal beyaz akıntı hep oluyor da kahve akıntı falan evet düşük belirtisi yatndinlen kalkma canm Progestan falan veriliyor fitil veya iğne olarak sanırım vermediler mi
OEM beyzacmvrc progesteron batan beri kullanıyorum,pruloton 3 günde 1 yapıldı iki kere şimdi haftada 1 e döndü.