Busradenizli şöyle ki genelde doktorlar 40 haftaya yaklaşmaya çalışıyorlar neticede bebek anne karnında ne kadar dursa kâr. Ama bebeğin kilosu, gelişimi, annenin sağlığı durumuna bakılarak 38 den sonra plan yapılıyor. Benim de zorunlu sezeryanıö var bebeklerimin arası 15 ay olduğu için, sağlık problemimden dolayı 37+2 de doğum yapacağım inşallah