Merhaba annişler, ikizlere hamileyim şuan 24. Haftadayım gebelik kolestazı teşhisi konuldu. Çok kaşıntı olduğu için doktorumla görüştüm karaciğer ve safra kesesi enzimlerim yüksek çıktı öyle teşhis koydular. Şuan ilaç kullandığım için kaşıntı biraz hafifledi ama bu hastalık anca doğumdan sonra geçermiş. Sizde yaşadınız mı böyle bir şey?