zeynepyazarer Sahnedekimadam Aden olarak daha iyi duruyo sanki bi de bu isimler yanına ek bir isim daha istiyor sanki ama ben tek isimden yanayım hep 🥰
Sahnedekimadam zeynepyazarer Adenimiz var ondan koyamıyoruz bide soyadımız tek isimle aşırı kötü oluyor 2.isim yumuşatıyor biraz 🙈
Gzmerk Mervesoydas ona bakarsanız pınar su sırma su aras kargo bunların sonu gelmez her isim bir marka olabilir 😄