Okanbanu Kızlar merhaba geçen ay femara ve progestan kullanıp çatlatma iğnesi vuruldum ama. Olmadı buay tekrar basladik letrolve femara kullanıyorum. Ümidim kesildi siz neler yptiniz acaba bu ayda olmassa tedaviyi sollandiricm kızlar yoruldum.
derya_16 Okanbanu selam canım letrol ne için kullanılıyor. Bende femara kullandım ve ovitrelle yaptırdım bekliyorum bakalım. Benim bi kızım var 8 yaşında o zamanda femara ile kalmıştım. Kardeşi olsun dedik ama iki kez düşük yaşadım 6 ay arayla şimdi yine başladım femaraya. Bende dediğin gibi umutsuzum bakalım hayırlısı🥺
Okanbanu derya_16 letrol canım yumurta geliştirici fenaranin aynısı sadece markası farklı inşallah canim
derya_16 Okanbanu sen femara ile birlikte ikisinide mi kullanıyorsun. Ben femara kullanmama rağmen bitanecik yumurtam büyümüş o yüzden pek umudum yok🥺letrol daha mı etkili acaba onu hiç duymadım letu duydum aynı işe yarayan
Okanbanu derya_16 geçen ay sadece femara kullandım buay doktorum onunda yazdı 10 tane femara 10 tane lettol iciyorum
derya_16 Okanbanu aaa belki daha etkili olur canım. Ben sadece femara kullandım olmazsa sonraki ay sorayım doktoruma bende🙏