senaunuvar Merhabaa sevgili anneler 19+1 haftalık hamileyim sağ kasığımda bazen böyle çok keskin bir ağrı oluyor özellikle geceleri yatarken böyle bir şey saplanır gibi ya da kesik acısı gibi normal mi yaşayan var mı acaba?
mayaden senaunuvar bende 20.haftamdayim 19xan beri aynı şekilde sabah uyaninca ve gece yatarken çok oluyordu sanırım rahim büyümesinden ötürü kaslar geriliyormuş canım ve özellikle sağda oluyor benimde
Candy88 senaunuvar benim de sağ kasığım ağrıyor git gide çoğaldı.. Bebeğimin eşi aşağıdaymış ondan dediler, progestan kullanıyorum, çok yorulmak, çok ayakta kalmak yasak..
senaunuvar mayaden ya sol ve sağda aynı anda olsa kafamda bir soru işareti kalmıycak ama tek taraflı olması tedirgin etmişti beni 🙄
mayaden senaunuvar yok kuzum benimde hep sağımda, detaylı ultrasonda bebeğin başı sağda ayakları solda dedi doktor onla bir ilgisi var mıdır bilmiyorum ama rahat ol olabiliyor yani❤️
senaunuvar mayaden ayy çok teşekkür ederim ya biraz olsun içim rahatladı bende henüz detaylı ultrasona girmedim kontrolüme de daha var çok kafama takılmıştı. Allah hepimize güzel hamilelikler versin sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 🌸🫶🏻
[silindi] senaunuvar ben de 11+2 haftaligim. Sağ kasığımda ağrı yaşıyorum devamlı. Niye sağ ki hepimizde 😔
bebitomom [silindi] aynı haftadayız bende 11+1 ve aynı şekilde bende de sadece sağda ağrı var Salı günü kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
mayaden Candy88 AA evet bana da 17. Haftada demişti eşi aşağıda diye ama o zaman ağrı yaşamamıştım, 20. Haftada yerine çıkmış bebek kilo aldıkça çıkıyor sizinki de öyle olur inşallah
senaunuvar bebitomom kontrolden sonra tekrar yazar mısın doktorun bu konuda ki yorumunu acaba seninkisi de mi diğerleri gibi bebeğin eşi aşağı da diyecek ona göre bende tekrar randevu alırım diye düşünüyorum
senaunuvar mayaden 2 hafta önce kontrolüm vardı hiç böyle bir şey söylemedi olsa söylerdi herhalde dimi. O zaman çok yaşamıyordum ama bu ağrıyı
Candy88 mayaden teşekkürler, maşallah ne güzel sizinki erken çıkmış, çoğunda ağrı olmuyormuş kanama daha yaygın bir belirtiymiş ama benimki tam tersi ağrılı ama kanamam yok şükür..
bebitomom senaunuvar tabi ki yazarım geçen hafta da kontrole gitmiştim öyle birşey demedi ama bakalım şimdi ne diyecek
bebitomom senaunuvar canım bu dün kontrole gittim hiç bir sorun yok normal bu ağrılar rahim büyüyor olur bu tarz ağrılar dedi ama sen istersen yine bir görüm herkeste aynı olmaya bilir
mayaden senaunuvar bende dediğim gibi canım eşi asagidayken bir ağrı yasamadım yeni yeni oluyor bu ağrılar o da rahim büyümesinden diye okudum, bir sorun olduğunuda sanmam içini ferah tut ❤️
mayaden Candy88 çoğu kişide çıkıyormuş ama bebek kilo aldıkça inşallah sizinde çıkar haftası erken çünkü ❤️