Canım bana fitil vermemişti doktorum, tek kullanımlık suya katıp içilen bir antibiyotik. Yani alttan muayene de etmedi, benimde vajina içinde aşırı kaşıntım ve yanmam vardı şıkayetlerime göre bu ilacı yazdı ki hamileyken kullanabildiğine göre zararı olmaz, bence bir daha danışın doktorunuza 🌸