merveanne_ hiçbir şey uygulamadım, 2 sene çocuk istedik olmadı her yöntemi denedim soğan kürü vs hepsini yaptım olmadı.Klomen kullandım kist yaptı, 3 ay femara kullandım hamile kaldım ama düşük oldu.Yumurtlama testleri yaptık ona göre birlikte olduk yine olmadı Sonra her şeyi bıraktım işe vercem kendimi dedim o ay yumurtlama takibi bile yapmadım eşimle zaten 1 kere biraraya gelebildik hamile kalmışım, 2 aya yakındı farkettiğimde adetlerim düzensiz olduğu için geç farkettim.En umursamadığım anda oldu, nasipmiş… Sonra diyetisyen ile devam ettim 7.5 aylık olana kadar 11 kilo verdim, sonrasında doğuma kadar da sadece verdiğimin 5 kilosunu geri alarak doğuma gittim. Şeker yüklemesi yapıldı şeker çıkmadı, tansiyon olmadı doğum sonrası iyileşmede de sorun yaşamadım çok şükür 🙏🏻 böyle bir süreç oldu şimdi nasipte ne var bilmiyorum Allah yine nasip eder inşallah