Nevaninannesi Sibelblr3525 canım istediğinde yarım bardak içiyorum. Haftada bir filan . Ayımız bitti ☺️
esra6338 Ben normalde de içmem hamilelikte bi defa birileri içerken kokusuna dayanamadım bi bardak içtim 2 hafta kaşıntı yaptı midemi bozdu 🤦🏻♀️ şimdi 38. Haftadayim dah iyiyim elhamdülillah
Buseka Sibelblr3525 bende içiyorum valla tabi bir bardağı geçmiyorum günde bazen yarım bardak yemekte bağımlıyım normalde zaten 8 aylık olduk şükür
Rabia04_09 Sibelblr3525 sürekli olmaksızın yarım bardak kadar için en azından nefsinizi bastırmış olursunuz
Dilaraa23 Sibelblr3525 Canım istediğinde içiyorum doktorum günde 1 bardak içebilirsin demişti her gün içmiyorum tabi ben ama her canım istediğinde içtim 8 aylığız şuan çok şükür bi sıkıntı olmadı.
hayalperest2310 Sibelblr3525 bende içerim arada abartmadan içilebilir bence o kadar serinletiyor ki içimi anlatamam
TugSozTan Millet sigara içiyor ben bir barsak kola içmişim çok mu 🤷🏾♀️ o yüzden ben canım çekince içiyorum ama mide yanması başladı sanırım 1-2 aydır hiç içmedim