Nihlal Çocuğum yazın göbeğine doğuyor nasıl giydirmem gerek nasıl kıyafet almalıyım biraz bilgi verir misinizz🥲
2aslan_annesi07 Nihlal canım bende Antalya yaşıyorum 2. Oğlum temmuzda doğdu sadece zıbın giydirebildim 2 3 nerdeyse dışarı çıkarken ince keten tulum giydirdim elleri ayakları açıkta kalmasın diye tombikti biraz :)
Nihlal 2aslan_annesi07 pek tecrübemiz yok bizde bilemedik çok da sıcak oluyor havalar malum bizde öyle yaparız artık çok teşekkür ederiz♥️