Eliserra05 Kızlar uygulama gününe göre doğuran var mı normal doğum. Kız genişler daha erken gelirmiş öyle duydum.
defneemom Eliserra05 uygulama tam 40+0a gore. 37den sonra genelde normal dogumlar oluyor bazen doktorlar 41+0i bile bekliyor. sezeryanida 38-39 gibi aliyorlar.
Bebisinizz Eliserra05 uygulamaya göre 10 günümüz kaldı kız bebeğe hamileyim ara ara sancılarım var ama doktorum 1-2 haftayı bulur gelmesi dedi
Babykalamar Uygulamaya gore 11 gunum kaldi bebegim erkek. Dun cati muaynesinde 2 cm acikligim cikti doktorum pazar dogurursun en gec hafta ici dogurursun dedi sali tekrar muayneye gidicem dogmamissa acikliga gore yatis vericekmis🤡
Nevaninannesi Lutfiye20 henüz muayene olmadım ama en son gittiğimde bebeğin pozisyonunda bir sıkıntı yok normal doğum için demişti
Nazlican46 Eliserra05 uygulamaya göre tam 39+6 Haftada suni verildi olmadı tam 40 haftada sezareyene alindim
Lavina Eliserra05 ben tam 40 haftada doğurdum kızımı uygulamaya göre ama zamanında geldi erken doğmadı 🥰
kadertugrul7 Eliserra05 benim oglumda uygulamayla ayni gidiyordu doktorumuzun takibi 10 mayis gosteriyordu ikiside doğumu ve oglun tam 39+5 te 9 mayis akşamı gittin 3 cm acilma ile sabaha karsi 10 mayista doğdu tabi bazen bebisin gelmek istedigi zamana göre değişiyor su an tekrar hamileyim 10 haftalik Eylül gibi gözüküyor dogum bakalım bu minik ne zaman gelicek