Yessiim çok iyi anlıyorum sizi. Ben de 5 yıl sonra hamile kalmıştım. Mutlu mutlu doktora gittik kalp atışını duymaya. Fakat hiç duyamadık. Dünyası başına yıkılıyor insanın. Maalesef zamanla geçmiyor, zamanla bu acı ile yaşamayı öğreniyoruz sadece. Şimdi ne desek boş o yüzden. Sadece ağlamak istediğinizde tutmayın kendinizi. Duygularımızı bastırdıkça daha çok canımız yanıyor. Ben de şimdi tekrar kalkışıyorum bu işlere ama ödüm kopuyor. Dilerim ki sağlıkla kucağınıza alacağınız güzel evlatlarınız olsun. Bazen bunları yaşamadan ya da bu acıları aşmadan güzel şeylere ulaşamıyoruz. Size sımsıkı tüm kalbimle sarılıyorum…