Nefeslena Dün sabah nişanım gelmişti kontrole geldiğimde hiç açıklık yok deyip tekrar eve göndermişlerdi sancım da yoktu akşam 11 gibi yattığımda sancılar başladı 20 dakika ara ile yavaş yavaş azaldı ve en son 4 te 5 dakikaya bir gelmeye başladı hemen kalkıp sıcak bi duş aldım ve hastaneye geldik geldiğimizde açılmam 6 cm olmuştu bile nst 'ye bağlandık her şey çok güzel ilerledi ve sabah 9 da kızım kollarımdaydı bu arada meryem otunu hiç sancım yokken nişan geldiğinde koymuştuk sabah kesinlikle inanın ve koyun bir de sancılarınızı evde çekin öyle hastaneye gidin hayırlı kolay doğumlarınız olsun ınşallah mucizevi bir şey kokusu 🤗