Regl öncesi meme içinde yumru gibi bir şişkinlik + hassasiyet olurdu. Dokunduğumda nerenin şiştiğini anlardım. Bu sefer 1 hafta öncesinde göğüslerim 1 beden büyümüş gibiydi. Şişkinlik gibi değildi, hassasiyet de yoktu. Çok orantılı şekilde büyümüştü. İlk defa böyle bir durum yaşadığım için hamile olduğumdan bu şekilde şüphelenmiştim. Hassasiyet ise 6. haftadan sonra başladı