nur34_ üyeliğiniz olduğu için direkt faturayı kendileri görüntülüyor sistemden canım gerek yok ben bu zamana kadar fatura almadım hep kart sliplerini alıp geçtim. Bu konuda bir bilgim yok canım ama mesela marketlerde önce iade işlemi yapılır sonrasında yeni ürün satışı gerçekleşir. Değişim için nasıl bir şartları var bilmiyorum aynı ürün mü yoksa iade satış mı bunu mağazada bir sor istersen.