Sena00 2194Kubra bende hiç bir belirti yoktu sadece karnıma değişik tuhaf bı sancı girip bıraktı iki üç kez tekrarladı kokrtum çünkü daha önce öyle bir ağrı hissetmedim eşimi aradım gel gidelim diye gittiğimde zaten 8 Haftalikti 6. Haftadan beri kalbi durmuştu ve ben hiç anlamadim
AyFa1608 2194Kubra belirtiler bir gelip bir gidebilir hamilelikte. Bulantım azaldı göğüs hassasiyetim gitti bişey mi oldu diye düşünme. Alakası yok onlarla. Kanaman vs olmazsa sadece usg ile anlaşılır belirtilerle değil. Şüpheleniyorsan doktora görün. İçini ferah tut. Hareketleri hissedene kadar bende sürekli ya bişey olduysa diyordum. Kontrolden çıkınca rahatlıyordum. Kötüyü çağırma
2194Kubra Rwerdst 9 hafta 4 günlüğüm aslında belirtilerim azaldığı için düşünüyorum daha doğrusu korkuyorum
Rwerdst 2194Kubra yok canım öyle kötü şeyleri boşa düşünme. 12.haftaya yaklaştıkça belirtiler gitmeye başlıyor. Benim 9 10 haftalarda kanamam vardı o yüzden tam net hatırlayamıyorum belirtilerim nasıldı diye 😂 ama azalıyor her geçen gün çok takma kafana. Takıyorsan da devlete falan gidebilirsin.
Rwerdst 2194Kubra ilk gebeliğim oğluşumla şuan 17+2yim seyirme olarak hissetmiyorum(seyirme hissi ne onu da anlamadım) ama baskı ya da esnerken ayağıyla mı ne uzun süreli itiyor tekme gibi onu hissediyorum arada. Zayıf olduğum için hissettiğimi düşünüyorum. Sağlık ocağında falan kalp atışına bakıldı. Orada da zayıfım diye dinlenebilir belki dediler 16. haftada duyduk.
2194Kubra AyFa1608 bende öyle düşünüyorum olumsuz düşünmim diye ama benim bide tüp bebek ile oldu etrafımda da olumsuzluk yaşayanları görünce belirtilerim azalınca bi korktum
Rwerdst 2194Kubra canım bu haftalarda kimseyi dinleme, kimseyi de takma. İnsanı üzüyor yoksa🥰 sen mutlu ve umutlu bak olaya gerisini önemseme ❤️
AyFa1608 2194Kubra korkma canım hiç Allah a emanet o. Kendşne dikkat etmen yeterli ömrü varsa her türlü gelcek zaten. Ben bulantıdan kafamı kaldramazdım 11-12. Haftada birden kesildi bütün belirtilerim. 15-16 da tekrar başladı mesela. Tadını çıkart hamileliğin 🙂
Umut- Olumsuz düşünme benimde 9+2 de bulantım gitti hassiyetim yoktu bide kanama geldi çok korktum ama yerleşme kanaması denedi çok şükür allh hayırlısı ile herkesin bebişini kucağına almayı nasip etsin 🤗 zaten yarın kontrol varmış boşa strs yapmayın
AyFa1608 2194Kubra ne demek canım hepimiz aynı yolun yolcusuyuz birbirimize destek olabiliyorsak ne mutlu bize. Rabbim hepimize sağ salim bağışlasın evlatlarımızı. Olmayanlara da en kısa zamanda tattırsın Rabbim bu güzel duyguları🤲