myangelson benimki toplam 20 dk bile sürmemişti, normal muayenem daha uzun sürüyor. Hiç açıklama yapmıyor insanını korkutuyor. Bebeğimin kalbinde beyaz odak gördüğünü söyledi ne olduğunu bile açıklamadı. Geçer mi diye sorduk geçmez dedi.. 2 hafta sonra kendi hocama muayeneye gittiğimde geçmişti.. zaten geçebilen bir şeymiş.. ne denir ki.. Allah iyi insanlara, doktorlara denk getirsin hepimizi