CansuAydemir88 benimde aynı şekilde olmuştu canım 7. Haftanın başındayken kanamam oldu düşük tehlikem vardı hap ve iğne kullanmaya başladım. Şuan 9. Haftadayım şükür kanamam yok ama kahverengi lekelenmem henüz kesilmedi. Bugün doktor kontrolüm vardı gittik Allah’ıma çok şükür bebeği de gördük hareketlenmeye de başlamış. Tabiki hala korkularım bitmedi ama yatıyorum bende sürekli doktor istirahat etmemi söyledi. Rabbim hepimizin bebeklerini sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah