Kızlar Adıyamanliyım bebeğim 3 aylık deprem psikolojimi bozdu evimiz,yakınlarimiz Yerimiz yurdumuz herşeyimiz gitti o an bebeğime kapandım eşimde üzerimize kapndi şuan mersindeyiz gerçekten sığınmacı olduk resmen çadirda orda burda kaldık Allah hepimizin yardimcisi olsun bebeğimle çaresizlik çok kötü o çadirlarda bebeğim soguktan hasta oldu bizler çok kötü durumdayiz lütfen herkes dualarinda bize de yer versin şehirimiz ceset kokuyor halen enkaz altinda olan insanlarimiz akrabalarimiz var mezarlikta yer kalmadi haberlerde herşeyi eksik söylüyorlar Allah yardimcimiz olsun..