Dün akşam 20.30 da doğurdum suyum geldi pazartesi doğumdu aslında 2 gün erken olmuş oldu makat gelir zorunlu spinal sezaryan bebeğim 38 haftalıktı ama 35 ile uyumlu doğdu nerdeyse küveze aldılar çok üzülüyorum ememiyor gücü yetmiyor diye 3 saatte bir gidip beslemeye çalışıyorum serum takmışlar minik ellerine o kadar ağrım var ki hiç bir ağrı kesici fayda etmiyor her yataktan kalkışım o ilk kalkış gibi zor bir ben mi böyleyim herkes çok iyi yürüyor bol bol yürüyorum nefesim kesilsede spinal boynumu mahvetti oda ayrı ağrıyor dikişlerim karnım kızlar geçicek mi sanki hep böyle kalacak gibi serumlar fayda etmiyor ağlamaktan bir hal oldum ben😥😥😥