Ben Darıca farabi hastanesi Cemal Cevheroğlu’na gittim ilk çocuğumda doğumumda yine aynı hastanede acil oldu Murat Mengüllüoğlu girdi doğuma. İkisi de harika doktorlar. Özelde Medical parkta Ömer bey varmış komşum ondan çok memnundu. Çayırova Derman tıp merkezi var orda da yabancı bi doktor var ismi Dita o da iyi Duygu hanım da çok iyi