Babyloading Szn22 ben henüz hiç birşey hissetmiyorum bu da beni tedirgin ediyor her şey normal mi ki diye🤨
Krispiim16 Babyloading canım her kişi aynı belirtileri yaşamak hatta belirti yaşamak zorunda değil hiç korkma iyi düşün iyi olsun 😌
Babyloading Krispiim16 doğru söylüyorsun canım bi kaybımız oldu o yüzden böyle hala o travmayı atamamışım üzerimden 🤨
marven Biz 22 haftalik oluyoruz yarin ama 5 bucuk aydır ne bulantim ne baska bi sikayetim oldu hatta suan karnim bile yok 😇 ama kizim pıt pıt vuruyo geziniyo :) hareketlerini hissedene kdar cok tedirgin olmustum ben de umarim siz de zorluk yaşamazsınız 🦄🦄
Babyloading Szn22 yeni yeni başlayacaktır belkide belirtilerimiz , ya da hep böyle devam da edebilir tabi 😅🤗 sadece benim özellikle gece karın ağrım oluyor gaz sancısı gibi kramp gibi. Kısa süreli 5 10 dk sürüyor.
Vahide Ben de 5 haftalık hamileyim. Ama hiç bişi hissetmiyorum 😂😂 geçen hafta keseyi göremedi doktor. Bişi merak ediyorum devlet hastanelerinde ultrasona girdiğimizde bebeğin görüntüsü bize veriliyor mu? Yoksa sadece monitör den mi görüyoruz?
Aysebkr1258 Vahide eğer kesen görülmediyse vermemiş olabilir ama normalde veriyorlar kesen gözükmeye başladıktan sonra verirler bu hafta içinde görünür inşallah kesen
Ykusdil Arkadaşlar bende 4 yada 5 haftalığım daha doktora gitmedin haftaya inşallah 🙏🏻 Bende etkisini göstermeye başladı yani karnımda şiş kasıklarım belim ağrıyor sol kasığımda batmalar hastalanmam da gecikti tabi afedersiniz ama kabızlık ve duygularımda karışıklık erken öğrenmeseydim buladar zor geçermiydi acaba hamilelik pisikolojisi beni baya etkiledi eşime alınıyorum sürekli çok anlayışsız ve ilgisiz gibi geliyor anlatamıyorum dersimi aç oku diyorum yok bunlar gececek mi ya böle değildik🙄😥
Babyloading Ykusdil hormonlar psikolojinizi hemen etkilemiş desenize ☺️ Herkes farklı düzeyde yaşıyor işte belirtileri. Erken öğrenmekte arttırıyor bence vakitte geçmiyor😂
Krispiim16 İlk randevum devletteydi kesem vardı ama ne bana gösterdi ne görüntüsünü alıp bana vermişti bende özele başladım şimdi 😌
Msl_ege Bende dün öğrendim , unutuyorum bazen 😂 hamile olduğumun farkındayım ama bebek görünce aaa benim de olcak ya diyorum 😂😂 sanki o an farkediyomuşumda normal zamanda hamile olmam grip olmam gibi bişeymiş gibi 😂😂 anlatılmaz yaşanır galiba 😅😅
Seroo01 Msl_ege aynı durumdayız sanırım ultrasonda görünceye kadar böyle hissedeceğiz kaç kaftalıksınız ben 4+5