Bende ağustos ortalarında doğumun gözüküyor bugün öğrendim cinsiyetini. 2.gebeligim bu arada kızım da temmuz sonunda doğmuştu bence muslin penye hastane çıkışları alın. Valla gündüz hep zıbınla tutmuştum ben akşam üzeri ince biseyler giydiriyordum kolları sıcaktan fısır fısır olmuştu. Yani 40 li bebekte olsa üşür diye giydirmeyin