Duygurella- Kızlar beta hcg ilk yaptığımda 35 çıktı iki gün sonra yaptım 41 çıktı ama regl dönemime 5 gün kala öğrendim gebe olduğumu yani çok erken öğrendim ama 41 için çok düşük dediler sonradan yükselen var mı ?
Aysiuys Duygurella- evet 1000i geçmedikçe gebesin demiyo doktor genelde ama daha yükselmesi için erken zaten seninki yükselir zamanla
Pamuk Duygurella- Önemli olan değerin düşüklüğü değil 48 saatte 2 kat yada %60 artmasi Mesela benim 7,15,35 böyle yukseldi
Agg0207 Duygurella- canım yeni oluşan hamilelikte değer cok yüksek cikamazki morelini bozma herkesin söylediğine yeni gelişiyordur bende iki gün oldu hamileligimi öğrendim özel doktora gittim ultrasonla baktı bebek kesesini oluşturacağı kismi hazırlamıştı 51.26 degerle öğrendim bende 3 haftalık falandı benim inşallah artacak değerin olumlu düşün
Duygurella- Aysiuys şuan bebek 4 haftalık ben öğrendiğimde 3 haftalıktı umarım sorun yaşamam bir düşüğüm var Buda düşük olursa çok üzülürüm
Duygurella- Pamuk işte benim ikinci testte %60 artmadı ondan tedirgin oldum birinci test 35 ikinci 41 ama onu öğleden sonra verdim yemek yemiştim toktum testte bi yanlışlık olabilir mi acaba
Pamuk Duygurella- sağlık ocağıda bulunduğun ilçenin ilçe hastanesi laboratuvarina gidiyor canim ilçe devlet hastanesine yani
Duygurella- Kyy01 baya erken ben de 35 te öğrendim işte ama diğer sonuç 41 çıkınca çok üzüldüm yarın tekrar verecem inş 200 falan görürüm
Duygurella- Agg0207 işte benimde 3 haftalıktı öğrendiğimde bir düşüğüm var yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum bide ikinci kan aslında moralimi bozdu onun biraz daha yüksek çıkması gerekiyordu o düşük çıktı