Fikrinizi merak ediyorum kizlar ben kurutmaya attim sizce tekrar ütülemek gerekir mi yeterince isi görüyor aslında kurutmada bi diyorum hepsini utulesem 1 kerelik cunku sonrasinda da hep kurutmaya girecek muhtemelen her yikamada bi diyorum sadece ic badileri mi utulesem ne dersiniz