Besstee Sohbet amaçlı bi post açmak istedim 👼Neler yapıyorsunuz anneler nasıl geçiyor günleriniz benim günüm günümü tutmuyor bazen çok pozitif bazen çok ağrılı geçiyor tek dileğimiz sağlıklı olması 🫠🤲🏻
Mervvvever Besstee baya rahat geçiyor cuma günü kiza benziyor ama değişebilir dedi bir ay sonra tekrar gidicez
Nezosikra Besstee bende senle aynıyım canım günüm günü mü tutmuyor bel ağrım var fazlasıyla bide mantar oldum bulantım ne yok şükür Herşey yolunda cinsiyette öğrenemedim henüz 11 +3 ken gittim de söylemedi doktorum haftaya gel dedi bakalım
Aysel66 Besstee bende 12 haftalıkım bel agrım haric hic bir problemim yok cok sukur bu hafta ikili testim var bakalım hayırlısıyla iyi gecer inşallah
Besstee Zuzumuz bende 11haftalıkkek kontrole gitmiştim 2li test yaptırmaya sadece benzetme yaptı ama bu kesin sonuç değil ufak bi tahmin bu haftalarda kesin söylemek yanlış olur demişti
Besstee Mervvvever benimde 1 ay sonra kontrolüm var kesin o zaman söylemek daha doğru olur demişti sağlıklı olsun tek dileğimiz bu
Mervvvever Zuzumuz ben yaptırmadım kesin sonuc olamadığı için doktorumda çok gerekli görmedi detayli ultrason önemli bence ona önem veriyorum
Mervvvever Besstee aynen öyle sağlıkla gelsinler de cinsiyetin önemi yok alışveriş yapmak için acele ediyorum 😅☺️
Besstee Mervvvever evet insan sabırsızlanıyor bizim 2. Bebeğimiz olduğu için herhalde biraz daha sakin bakıyoruz olaya ☺️
Mervvvever Bugün biraz karnım çıktı gibi 12.hafta bittiyor normalde zayıfım sizde de var mı hafif göbek
Aysel66 Mervvvever ben tup bebekele hamile kaldım 12 gun yasaktı sonra da bişey demediler bende sormaya unutuyorum dun bir kez girdik bugun biraz sol tarafımda sancı oldu korktum belki ondan degil ama
3Tospikannesi Bulantılarım çoktu hafifledi şükür çarşamba kontrolüm var inşallah cinsiyet de öğrenirim,☺