mylittlebabym kaşık biberon almıştım ben ,silikon kaşık arkasında haznesi var ,babyjem .biberon anne memesini almasında sorun yaratır diye hiç koymadım ,kaşığı yanlarından sıktıkça azar azar akıyor .sütüm gelmez veya memeyi zor alırsa vs diye ondan koydum ben .Mama bende koymadım gerekirse hastaneden verirler zaten,yada söylerler alırız