kadertugrul7 evet güler yüz konusunda üniversite çok iyi gerçekten geçen gün numune acile gittim kanama ve kahverengi akıntım vardı daha önce 3 düştüğüm var ve korkuyorum acilde inanmıyorlar pedine bakıyım çamaşırına bakıyım diyorlar Bi doktor geldi vajinal ultrasonla baktı bunun için mi geldin der gibi konuştu azarladı daha önceki düşükleirmde de de gitmiştim ozman hiç bakmadı numune acil