Belki yeri daraldığından, doğum pozisyonu aldığından daha azlaşmış olabilir. Sıkmayın canınızı. Hiç hissetmiyorsanız Tabiki sıkıntı olurdu ama bir doktorunuzla görüşün isterseniz içiniz rahat eder. Bende 36. Haftadayım artık büyüdüğü için eskisi gibi hoplama zıplaması tekmesi yok. Sadece pozisyon değiştiriyor, muhtemelen kolunu bacağını uzatıyor.