Seymakocabey Kalp doktoruna gittim ilaç verdi kullan dedi bi doktora daha gözüktüm kullanma dedi, kendi kadın doğum uzmanım pek ilgilenmedi bu nabızla normal doğumda bayılırsın dedi sadece. Başından beri normal olsun diye pilatese kadar gittim 33. Haftam bitmek üzere bu saatten sonrada normal olsun istiyorum çünkü sezaryenden çok korkuyorum🥺