21 +2 yiz 16. Haftadan beri hissediyorum hareketlerini o zamanlar günde bir defa falandı seyrelti gibiydi artık baya hissediyorum hatta elimi koyunca karnıma dışarıdan da hissediliyor dün düz yattım azıcık oynayayım diye sol tarafım sağ tarafımdan daha şişti kafası mı tam emin değilim ilk hamileliğim ama dışarıdan dokundum semsertti o çok güzel bir histi Allah ım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻