Rkyeeeeee bende 4 aylıkken başladım şimdi 28+5 deyim baya tamamladim beşik, küvet havlu ve bakım ürünleri kaldı işte şampuan Bebe yağı gibi şeyler. Bence erken falan dememeli her fırsatta yavaş yavaş parça parça alınmalı zira hersey çok pahalı ve giderek fiyatlar artıyor. Haziranda gidip 50 tl civarı fiyati olan ürünler 75 - 80 tl olmuş