Merhabalar anneler, 37 haftalık gebeyim 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktor ama bebişin kilosu 2.425, erken doğum olmaması için hareketsiz kalmak, uzanmak mı iyi olur yoksa yürüyüş, egzersiz mi daha iyi ? Biraz daha sabredebilirse kilosu toparlanır diye 40. Haftayı beklemesini istiyorum açıkçası.