Minigim38 şu an aynı durumu yaşadığım için bu başlıkta buldum kendimi. 40ım çıktıktan sonra adet oldum. Daha da olmadım ben de. Bir kere ilişki oldu onda da prezervatif vardı artık nasıl korkuyorsam 3. Çocuk haberinden test aldım yaptım negatif ama içim hiç rahat değil yarın bir test daha yapayım diyorum. Yemin ederim stres stres. Adetim geciktikçe türlü türlü senaryolar panik ataklar. Çarşamba doktor randevum vardı spiral taktırmak için o Zamana kadar bir dolu düşünce 😬😬😬😬