Arkadaşlar ilk bebeğimin ismini de rüyamda görmüştüm ve koymuştum şimdi tekrar hamileyim ve cinsiyeti belli değil tam olarak rüyamda teyzenin biri bana diyor kızın olursa adını Dua koy ve eşim de istemiyor eşim koymak istiyor bu çocuğumuzun ismini sizce Dua ismi nasıl 🌸