5+4 olduk kanamam vardı cuma günü iğnelerle durdurduk şuan önlem amaçlı hastanede yatıyorum 😐 kendimi aç hissediyorum ama midem sanki ağzıma kadar dolu yiyemiyorum kuscak gibi oluyorum normalmi acaba ? Kanamam olduğu için çok korkuyorum artık herseyden Allah’ım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻