Aslanmom_ bende medicalparkta Unal beye gidiyorum hamileligimin basindan beri cok zor gecirdim her seferinde cok guzel telkin etti sakince her sorunuza cevap veriyor, whtsaptan her yazdiginizda mutlaka ictenlikle cevapliyor. Son 4 haftam insallah dogum sureci guzel gecer diye dusunuyorum