Seraps-07 teşekkür ederim doktor da öyle sandı kültür testi istedi eve yolladı, ağrıdan duramadım hastaneye ulaştım gel ağrı kesici serum yapalım dediler yaptılar ama o da işe yaramadı. Daha önce kanamam olduğunda başka bir doktorun verdiği endol fitili kullandım. Bağırsaklarım tıkanmış meğersem sabah biraz daha iyiydim. Sonra ağrılarım devam etti ama midem falan ağrıyordu. Çarşamba test sonucu çıkınca doktora ulaşmaya çalıştım sinir oldum zahmet edip telefona bile Çıkmadı zar zor asistanına ulaştım çok sinir oldum. Ağrım var geçmedi diyorum yarım saate gelirsen başka test yaparız diyor ben uzaktayım bu arada. Madem ağrın var niye evdesin dedi ve daha bir sürü şey anlatırken bile sinirlerim bozuldu. Doktor arayışına girdim şimdi de. Bağırsağımın tıkanmasını da kadın doğum acilde başka hastanede öğrendim.