Angelmom_ Kizlar yaa makinemi gayet sorunsuz kullaniodum dun yikadim kurudu bugun kahve yapim dedim mavi isik yaniyor otuyor calismiyor. Su kacmis olabilcegini dusunuyorum varmi boyle sorun yasayan napabliirm
58damla58 Angelmom_ aynısını kullanıyorum tam oturtma yerine su kaçırmış olabilirsiniz kurudu mu iyice biraz daha bekleyin isterseniz bende öyle bir sorun olmadı henüz
Pembesarelle2 Angelmom_ Aynı durumu bende yaşadım kendi kendine düzelip tekrar aynı şekilde oluyordu garantisi vardı yolladım haznenin altından su almış halbuki sadece cezvesibi yıkyordum altına hiç suda kaçırmamaya dikkat ediyordum içindeki kablolar oksitlenmişti. Sizde servise gönderin isterseniz