Fatunsal33 bende 6 subatta spinal oldum cok rahat gecti ..öncelikle kendinizi igne vurulurken olabildigince salın 1 dk bile dolmadan uyusukluk karıncalanma geliyor zaten …midem bulanir gibi oldu fazla bulanmasini beklemeden söyledim igne yaptılar cok rahattim ..ne çekiştir me ne aci hic bir sey hissetmedim karnim sallaniyor ama biz farkinda degiliz . ONCEKİ genel anestezili dogumdu 15 gun kendime gelmemiştim dogumdan cikinca narkoz atma kusma telasi ve acisi da cabasi idi.. bunda narkoz felan atmadim oyle guzeldi ki..Dogumdan sonra kanama kontrolu icin karnima bastirdiklarinda hala uyusuk oldugum icin hissetmedim ..sonrasinda bir kez daha bastirdilar masaj yapar gibi onu hissettim ama dayanilmayqcak bir sey degildi bir dahada yapmadılar zaten.. hemsireler yuruyus icin kaldirdiktan sonra kendim sık sık yurudum ..3 gun icinde toparlanmis artik kendi islerimi yapar oldum …iki çocuğum daha var onlari banyo yaptirdim yemeklere yardim ettim çamaşırları yika as isini yaptim..yanima kardesimin hanimi gelmisti baktim kendi isimi yapabiliyorum isterse eve gidebilecegini söyledim..Yine olsa yine spinal olurdum hic korkmayin hem toparlanması daha cabuk oluyor hemde genele gore agri minumum oluyor