Merhaba kizlar ben hormonlu sipralimi cikartim ve spiralden ötürü hiç adet görmüyordum normalde her ay düzenli olurum ben cikartim ve ertesi gün kanama gördüm tabi adet tarihinin düzenini bilmediğim için bidahi ayı bekledim çok kasık ağrım yumurtalıklarımda ağrı bacağımın kasmasi falan supelendim kan tahlili verdim ayın aralığın 13 de ertesi gün adet gördüm tabiki kan tahlili negatif çıktı sonra bidahaki ay 10da falan adetimi beklerken olmadım 14 nu bekledim gelmedi ben test yaptım kipkurmizi iki çizgi çıktı ve ben hemen ozele gittim 4 hafta 3 günlük ultison kağıdı verdi kese gozukuyodu şimdi anlamadığım ben adetten hemen sonraki gebe kaldım yoksa yenimi hamileydim üstüne gördüm kese yani bana diyolarki adetinden 14 gün sonra gebe kalmisindir 2 haftalık tır aslinda doktorlar onu saymiyo diyolar aklım karıştı eğer ben araligin 26 gibi gebe kaldiysam kese nasıl gözükebilir🤔😕