Kızlar son 20 gün kaldı 37+2 deyiz prensesimle haftaya olabilir doğum dedi doktor kanala girmek üzere dedi sürekli gece sancılarım başladı çatı muayenesinde normal doğuma uygunuz problem yok çok şükür gebelik şekerinden dolayı insülin kullanıyorum şuan günde 4 defa onun dışında sizlere sorum bu son günlerde neler yaptınız doğumu kolaylaştırmak için neler yiyip içtiniz şimdi şeker de olunca dikkat etmem lazım diyetteyim yada neler yemediniz hangi hareketleri yaptınız 🥰